Frequently Asked Questions

Als je vragen hebt of problemen ondervindt bij het bestellen van je tickets, dan vind je hieronder misschien de oplossing. geen antwoord gevonden? Stuur ons dan een berichtje via de contact-pagina.

 

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?

Bij een online bestelling wordt er onmiddellijk een bevestiging uitgestuurd naar je emailadres. Je ontvangt deze mail normaal gezien vrij snel, maar soms kan er wel wat vertraging zitten op de emails. Heb je geen email ontvangen, check dan eerst even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen. Als je deze niet terugvindt dan kan het bv zijn dat er een typfoutje in je emailadres zit. Stuur ons dan gerust een mailtje via de contact-pagina om ons van je probleem op de hoogte te brengen en dan helpen we je graag verder.

 

Ik heb reeds betaald, waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Bij een betaling via overschrijving kan het soms enkele dagen duren voor we deze ontvangen op onze eigen bankrekening. Tussen de betaling en de bevestiging kan er dus tot 3 à 4 werkdagen zitten. Als je na een week nog geen bevestiging ontvangen hebt (ook niet in je spambox), laat ons dan gerust iets weten via de contact-pagina en dan controleren we of we de betaling goed ontvangen hebben.

Voor een online betaling wordt er onmiddellijk een bevestiging gestuurd. Je ontvangt deze mail normaal gezien vrij snel, maar soms kan er wel wat vertraging zitten op de emails. Heb je geen email ontvangen, check dan eerst even of de mail niet in je spambox is terecht gekomen.

 

Mijn betaling is bevestigd, waarom heb ik nog geen tickets ontvangen?

De tickets worden pas enkele weken voor het evenement uitgestuurd, zowel deze per email als deze per post. Nog even geduld dus.